Monday, March 16, 2009

ATTENTION!!!!

salam~

perhatian... dgn ini.. saya ingin mengumumkan bahawa blog ini.. akan dibuat private... hal ini kerana bagi mengelakkan pembaca-pembaca luar yang tidak diluluskan oleh Badan Pembacaan Blog Qester1st (BPBQ) daripada membaca blog ini... maka... kepada sesiapa yang ingin membaca blog ini selepas nh.. mestilah mendapat jemputan dari saya.. oleh itu.. bagi memudahkan kerja penganugerahan jemputan.. anda dikehendaki meninggalkan komen di post ini.. tarikh penukaran blog ini adalah 5 hari selepas post ini... jika anda terlewat.. ia akan menyusahkan diri anda dan diri saya sendiri... maka adalah ditegaskan sekali lagi bahawa anda dikehendaki meninggalkan komen di post ini secepat mungkin... sekian.. terima kasih...



yang benar,



QeSteR
...........................
( qester1st )
salam~~

16 comments:

  1. ha!!!! aku nak baca lepas diprebetkan!~! undi aku!!!

    ReplyDelete
  2. zzzzzz...

    ko tak invite aku..

    ko mmg adk derhaka!

    LOL~

    ReplyDelete
  3. naper ak xtawu!!!
    damn!
    cepat2 add ak!!

    ReplyDelete
  4. ish..mcm mnyibuk je..
    tp.....nape?

    btw,klu i am one of the org luar tu im sorry..

    ReplyDelete
  5. waa~~
    cne sy nk bce entry2 kamu nnt?
    ke sajer xmo sy bce?
    sobsob

    ReplyDelete
  6. laa..pasni xleh la nak bce blog naqi lagi dah ni...haiyayaiii..
    adekah sye juge tergolong sbg org luar itu??wuwuwu

    ReplyDelete
  7. btw naqi..ttibe bace balik ur entry niy rase cam i didnt suppost to comment..

    be good..
    good luck with ur future
    alla the best!

    ReplyDelete
  8. xpe2.. u berhak nk bace...
    juz xnk org yg xdisangke bace... bace blog nh..
    hehhee...

    ReplyDelete
  9. hai~ nnt lpas nh.. klu korg bukak blog nh pas2 bule dibace.. mknenye korg bulela bce... jd jgn bt kesimpulan awl2 kay~

    ReplyDelete
  10. haku pn nak... nk duwet.. hoho

    ReplyDelete
  11. aih.. jenopn ade blog... hohoohho...

    ReplyDelete
  12. deyy.apa pasai tukaq link?
    isk.
    sila jemput saya okeh.
    hohohhohoh!
    naqi fighting!

    ReplyDelete
  13. loh
    ko tuka link ker??
    br ak perasan!
    cipan!

    ReplyDelete
  14. invite aku.jgn ceni naki.gigit perut kang.

    ReplyDelete
  15. nak2..... aku nk jugak naqi... weh... jemput2 r usha blog aku jugak eyh..

    ReplyDelete
  16. aku org lua guks kew???
    kte org bangi kn??
    wink2....

    ReplyDelete